Serviciile oferite de e-manager.ro sunt sub formă de raport de analiză financiară și conține 4 module:
Indicatori de management;
Vectorul fiscal – fiscalitate;
Cash-flow;
Planificare – urmarirea obiectivelor.
Definiții și explicații:
Balanță – această trebuie să fie sintetică (sunt acceptate conturi sintetice de gr.1 și gr. 2; dacă conține conturi analitice, atunci platforma va ignoră valorile respective, asigurativă că sumele din contuile analitice sunt incluse în conturi sintetice); modelul fomatului de balanță acceptat este aici
Cont – contul clientului necesită aprobare; va rugăm să introduceți date reale; vă asigurăm că respectăm GDPR;
Cont demo – pentru testarea plaformei, clientul va avea dreptul la o încărcare de balanță, parcurgând pașii plaformei, cu cont real, neplatibil în perioada de proba; după expirarea perioadei de 7 zile sau o încărcare, contul va deveni platibil, acțiune ireversibilă
Adresa e-mail – fiecare cont deține 2 adrese de email (în cazul în care persoană care introduce balanțe este și reprezentantul societății atunci se introduce aceeași adresa de email); Orice acord privind folosirea unei adrese de email cade în sarcina utilizatorului;
Plata – această poate fi făcută de oricare persoană care este (atenție la adresa de email de logare – aceasta atribuie platformei datele de facturare); în cazul în care o adresa de email este atribuită mai multor conturi, atunci utilizatorul care efectuază plata va selecta datele de facturare din lista deschisă; ex: un cabinet de contabilitate poate efectua plata pentru un cont sau mai multe conturi, iar factura să fie emisă pe numele cabinetului de contabilitate;
Factura – aceasta se emite doar pentru un cont și va fi încărcată în contul plătitor, la secțiunea Plăți;
Gestiune conturi – fiecare utilizator va avea ca date disponibile în plaformă unul sau mai multe conturi în funcție de adresa de email de logare – pe o structura asemănătoare ANAF; astfel, poate selecta pentru ce societate dorește să introducă balanță/vizualizeze rapoarte;
Indicatori de management – rezultatul indicatorului este calculat pe baza balanței introduse în platformă, iar vizualizarea acestora depinde de activitatea societății. Dacă profilul acesteia nu impune calcularea unui indicator, acesta nu va fi vizibil pe platforma (ex: o societate care nu are stocuri nu poate vizualiza indicatorul specific stocurilor – viteză de rotație; totodată, dacă aceasta, începând cu o luna încărcată deține stocuri, atunci indicatorul va deveni măsurabil și vizibil, inclusiv grafice prezentate pentru o prioadă de 1 an în urmă, în funcție de datele disponibile și perioada selectată);
Vectorul fiscal – fiscalitate – aici utilizatorul are la dispoziție un tabel în care introduce sumele de plată către Bugetul Statului aferente perioadei selectate, aceste obligații fiscale devenind măsurabile și vizibile pe platformă, inclusiv grafice prezentate pentru o prioada de 1 an în urmă, în funcție de datele disponibile și perioada selectată); Ambele adrese de email vor primi un email din partea platformei, în care se va fi înștiințat asupra obligațiilor încărcate (doar cele care au sume) și termenul de plată ( 25 ale lunii următoare celei selectate în platformă);
Cash – flow – vizualizare date care țîn de fluxul de numerar, inclusiv grafice prezentate pentru o prioadă de 1 an în urmă, în funcție de datele disponibile și perioada selectată;
Planificare – este opțional în contul de utilizator; prin bifarea opțiunii de deschidere a planificării, utilizatorul primește o secțiune cu cei mai importanți indicatori de management. Aici va selecta anul pentur care dorește planificarea și își stabilește ținte anuale de atins. Odată stabilite, fiecare indicator va include și un rezultat al stadiului țintei de atins (ex: Cifra de afaceri realizată până la luna Iunie, conform balanței încărcate nu reprezintă 50% din obiectivul stabilit); astfel, utilizatorul poate lua anumite decizii să revină în graficul stabilit.